.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

بزرگنمایی……!!!؟؟؟؟؟؟؟

 

 

 

نمیدانم حضرات واقعا از کدام بزرگنمایی صحبت میکنند ،ایا کتک خوردن پرستار در شیفت کاری به گونه ای که بستری گرددوناراحت شدن وانعکاس ان واظهار نارضایتی ونگرانی از اینده شغلی همکارم وخودم بزرگتمایی است …!!؟؟؟؟

 

 

ایا اگر واقعا اندکی احساس همدردی واحساس تعلق بهرهم نوع داشته باشیم از شنیدن اتش گرفتن یک انسان انهم اگر همکار وهملباسمان باشد از درد وغصه نخواهیم گریبان چاک کنیم میتوانیم خودرا انسان بنامیم …!!؟؟؟

 

تا کی ،چرا،وبه چه عتوان میخواهیم سکوت را بر لبها بدوزیم وصدای نارضایتی واعتراض را در گلوها خفه کتیم ولبخند را بر لبان جراحی وصورت را با سیلی سرخ ،از کدام داشته هامان بگوییم واز کدام نداشته هامان فغان براوریم …!!؟!

 

 

چرا سری به بخش ها نمیزنیم ،ظلم که تنها در کتک خوردنها نیست ،در حجم بالای کار وخارج از توان یک انسان است ،ظلم را در الفاظ رکیک یک همراه میتوانی ببینی در خفقان همکارت که بدلیل تداشتن پشتیبان وخسته از کار هر روزه سکوت میکند ،بله در نداشتن جای خواب واستراحت مناسب،همه وهمه اینها هر روز هر روز ,هر روز,تکرار میشوند .بد نیست به زندگی خصوصیشان هم سری بزنیم خسته ,افسرده ,پرخاشگر …وقتی که چهره خسته همکارم را میبینم که چهار شب متوالی کشیک بوده چه میتوانم بگویم …!!؟؟

 

 

بله …!!!چرا بزرگنمایی میکتیم ؟!!!

 

یک پرستار خسته است ,یک پرستار کتک خورده است ,یک پرستار سوخته است ,چرا بزرگنمایی میکنیم ,در گیلان ۶ماه است که از کارانه ها خبری نیست چرا بزرگنمایی میکتیم …!!؟

 

چراااااا بزرگنمایی میکنییممم …!!؟؟؟؟

 

 

خواهشا کاری نکنید که ارزو کنیم جای ما باشید ,کاری نکنید که ارزو کنیم با صورت ودست وپای کتک خورده به منزل تشریف ببرید …!!!ما خسته ایم ,خسته از ان همه وعده ای که داده شد واجرا نشد کارد به استخوان رسیده را بیشتر از این نفشارید …!!!

 

 

امیدوار بود مردمان به خیر کسان 

مرا به خیر تو امید نیست ،شر مرسان 

 

چکامه,گیلان ,

 

۲۵شهریور ۱۳۹۴خورشیدی

 



:: موضوعات مرتبط: خانم چكامه : فعال پرستاري عدالت خواه رشت , ,
:: بازدید از این مطلب : 66
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : پرستار نیوز
ت : پنج شنبه 26 شهريور 1394
.

صفحه قبل 1 صفحه بعد

موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی